niedziela, 25 lutego 2018

All black.


Dziś mam dla Was stylizację utrzymaną w jednej kolorystyce, ale za to króluje tutaj połączenie faktur i wzorów. Do czarnej,eleganckiej sukienki z motywem kwiatowym,założyłam ciężkie botki. Kurtka,którą dobrałam do tego outfitu jest krótka puchówka. Dzięki niej,został przełamany elegancki styl. Do tego dorzuciłam czarną torebkę na grubym łańcuchu.Pochodzi ona ze strony Romewe. Jestem zachwycona jej jakością!

Pewnie niektórzy z Was zauważyli,że ścięłam włosy. Ponownie oddałam 25 centymetrów włosów na fundację :)



|sukienka-Zaful|kurtka-Zaful|buty-Stradivarius|torebka-Romewe|

22 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja! 😊💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dopasowane jak opisujesz w wpisie. Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma nic lepszego od klasycznej czerni! Pięknie się prezentujesz, a buciki są świetne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam jedną torebkę z Romwe, nosiłam ją dopóki mama mi jej nie zabrała :D a oddanie włosów, świetny gest!

    OdpowiedzUsuń
  5. smutno tak:) trochę koloru by się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie stylizacje:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetny dobór ubrań i gust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, naprawdę fajnie dobrałaś do siebie te ubrania ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, w oko wpadły mi świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz w tej stylówce , a włosy mega i z kimś się podzieliłaś SZACUN dla Ciebie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno ale nadal mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz!
    Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie black outfity <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna sukienka, tylko ja wolałabym ją w jakimś jasnym kolorze. :)
    $24.99, US$14.59,

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się czerń a jak dochodzą do tego hafty to już jest dla mnie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często noszę czerń, choć staram się zawsze dodać jakiś kolorowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)