niedziela, 14 grudnia 2014


Dziś przychodzę do Was z moim listem do Świętego Mikołaja. Nie jest on ani zbyt długi, ani skomplikowany. Zawiera rzeczy, które ostatnio chodzą mi po głowie, a gdy widzę je w sklepie wołają do mnie "mamo!". Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na to co kupić bliskiej osobie,albo co Wy chcielibyście dostać,może moja lista będzie Waszą inspiracją. Oto to co się w niej znajduje:
2.Czarny kapelusz.
4.Czarna kopertówka.
5.Paleta Naked 2.
6.New Balance 574.
8.Srebrny zegarek.

Napisaliście już list do Świętego ? :) Co chcecie znaleźć pod choinką ? :)

30 komentarzy:

  1. Ja kompletnie nie mam pomysłu, więc zażyczyłam sobie pieniążki :)
    Mój Blog <-Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka Naked jest świetna
    kliknęłam Ci w linki
    czy mogłabyś kilkąć u mnie w tym poście w kilka linków
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/12/swiateczne-klimaty.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja lista jest dluga heheh ty masz skromna:))) ale paletke tez bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miły komentarz u mnie, zapraszam częsciej:) świetna lista, też lubię spódnicę w literę A:) będę wpadać, obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome wishlist. The ice blue sweater...........swoon........ Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. taką czarną kopertówką nie pogardziłabym, oj nie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie czekam na nic konkretnego :) Chyba pierwszy raz, ale wydaje mi się, że mam wszystko czego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paszcz, buty i sweterek - mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk i cienie chętnie bym przygarnęła ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ogromną chęcią przygarnęła bym wszystkie rzeczy z tej listy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym się pod Twoją listą podpisać :) Choć ja w tym roku nie robię listy będę się cieszyć z tego co dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prezenty z listy! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naked 2 też bym chętnie przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. New Balance - mi także chodzą po głowie od bardzo dawna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna lista o paletce naked marzę, ale jak na razie cena jej mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pomysły ^^ Szczególnie kapelusz, chodzi taki za mną od lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym taki szary płaszcz *o*

    OdpowiedzUsuń
  20. Naked to moje marzenie :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Great collage
    http://www.mimosasandme.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna lista ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy, wszystko mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna lista:D
    Wszystkiego co najlepsze w 2015:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki szary płaszcz też bym chciała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)