niedziela, 2 kwietnia 2017

Milly Bridal



Cześć kochani,dziś przychodzę do Was z przeglądem ze sklepu Milly Bridal UK. Jest to sklep oferujący ogromny wybór sukni na różne okazje. Począwszy od zwykłych,codziennych sukienek a skończywszy na sukniach ślubnych. Asortyment jest jak już wspomniałam bardzo duży. Ceny nie są niskie,ale ubrania pochodzące z tej strony są nietuzinkowe i dobrze wykonane. Jeśli potrzebujemy kreacje na wielkie wyjście,to lepiej zainwestować w nią większe pieniądze aby móc cieszyć się nią przez długi długi czas. Sama w swojej szafie mam parę takich rzeczy na które wydałam więcej,ale dzięki temu bardziej je szanuje i mam nadzieję,że zostaną ze mną przez długie lata. Moją szczególną uwagę zwróciła piękna,długa, jasna suknia. Myślę,że świetnie wyglądałaby na druhnie albo nawet na pannie młodej. Jej krój jest bardzo lekki i zwiewny przez co sukienka jest bardzo dziewczęca. Kolejna kreacje obok,które nie mogłam przejść obojętnie to śliczna, koronkowa,długa czarna.Pięknie prezentowałaby się na studniówce albo balu maturalnym. Bajka! Kilka ostatnich dni było naprawdę ciepłych,poczułyście już wiosnę? Bo ja chyba tak! Znalazłam też kilka fajnych propozycji na zbliżający się sezon wiosenno-letni. Mam na myśli piękne tiulowe spódnice w pastelowych kolorach. W połączeniu z białym t-shirtem czy elegancką koszulą,będą się fajnie prezentować. Wyciągacie już wiosenne rzeczy z dna szafy ? Uzupełniacie garderobę o nowe perełki ?

Znacie sklep Milly Bridal UK? :)






7 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także pierwsza podoba mi się najbardziej! Ale wszystkie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki :) aż żałuję, że nie mam w perspektywie żadnej wielkiej uroczystości;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)