środa, 2 września 2015

New in.


Choć pogoda dopisuje,ja w głowie mam już tylko jesienne stylizacje,a co za tym idzie zakupy. Ostatnio w moje ręce wpadły same klasyczne rzeczy. Mam wrażenie,że od jakiegoś czasu mam trochę inne podejście do zakupów. Moja szafa przestała powiększać się kosztem nieprzemyślanych zakupów. To wszystko za sprawą książki pt: "Slow fashion" Joanny Glogaza. Jeśli macie problem z zakupoholizmem lub po po prostu chcecie dowiedzieć się czegoś nowego,polecam Wam tę książkę.
Wracając do zakupów,zaopatrzyłam się dosłownie w kilka potrzebnych mi rzeczy. Klasyczne koszulki zawsze się przydają i stanowią świetną bazę. Wystarczy dodać piękny naszyjnik i stylizacja gotowa. (Taki właśnie naszyjnik znajdziecie na Happiness Boutique.Darmowa przesyłka,świetne ceny i przepięknie zapakowana biżuteria.Love it.) Buty i torebka zastąpiły swoich zniszczonych poprzedników.

Przygotowujecie się już do nowego sezonu ? :)


|t-shirty-Zara|


|torebka,buty-Stradivarius|


|naszyjnik-TUTAJ|

32 komentarze:

  1. o ! te tshirty muszę kupić, ile kosztowały?


    ___________________________
    fashion, makeup i
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) botki świetne :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik torebka i buty sa świetne!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne botki i torebka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne botki, czuć zbliżającą się ejsień :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny naszyjnik! :) czekam na swój :) a w butach jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy!! :p
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne buty! Właśnie takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne rzeczy :)

    Kochana poklikasz w linki w poniższym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/09/romwe-my-new-order.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka i buty - cudo, bardzo w moim guście ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są piękne!! Poklikałam, poklikaj proszę też u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik jest cudowny!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam w link:)
    super naszyjnik
    Ja również przygotowuje się na jesień i niestety często zdarza mi się kupować rzeczy,których potem nie noszę:/
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty są przecudowne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy! A te buty cudowne :)

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja na nowy sezon jeszcze nie jestem przygotowana -.- . W końcu muszę znaleźć na to czas :D
    naszyjnik mnie urzekł <3
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o trzy kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te T-shirty. A Slow Fashion przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne nowości Agata! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne nowości :) naszyjnik cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)