piątek, 22 sierpnia 2014

New in.


Po raz drugi w te wakacje tworzę post z nowościami w mojej szafie. Jakoś nie mogłam przejść obojętnie wokół tych ubrań. Wszystkie były mi potrzebne,a ceny kusiły. W moje ręce wpadła marynarka w kolorze pudrowego różu. Jej krój to typowy oversize. Łącze ją z białymi spodniami i szpilkami aby nadać trochę seksapilu. Biała bluza z czarnymi napisami to mój must have. Jest ciepła,wygodna i świetnie wygląda z boyfriendami czy białymi spodniami jako total look. O butach nie musze już wspominać,że ich nigdy za wiele :)

|bluza-H&M|buty-Casu|
|sukienka-Stradivarius|
|marynarka-Stradivarius|buty-no name|
|bluzka,koszula-klik|

37 komentarzy:

  1. świetne slip on i koszula w kratke!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie zagadała pudrowa marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka w kwiatki i ciuszki z Rosewholesale też fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka!
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka ! a butów, zgadzam się, nigdy nie za wiele !

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty, marynarka i sukienka <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze buty i sukienka są świetne! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy, sukienka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu jaka piekna sukienka ♥
    Chyba zajrzę do Stradivariusa w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula mega w moim stylu!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupki! :) Marynarka bardzo mi się podoba.
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko śliczne :) sukienka i buciki naj! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka i bluza zapowiadają się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza sukienka i fajna koszula! nosiłabym :)

    http://cheffiex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowości świetne, najbardziej podoba mi się marynarka i koszula w kratę;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O MATKO. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEN MARYNARCE. *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie ciuchy, ale te pierwsze buty są piękne! :D
    Lamcia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne nowości! Bardzo podoba mi się żakiet :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna sukienka! I kolor zakietu super!
    Jestem jut ciekawa jak sie prezentuje w calosci :)

    http://pearlinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko super, ale koszula skradła moje serce :3

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurka, koszula jest boska! szukam takiej już chyba z miesiąc! :o

    OdpowiedzUsuń
  25. Z białą bluzą trafiłaś totalnie w mój gust, po prostu kocham biel na ubraniach!
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne rzeczy! Ja dawno nic nie kupowałam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)