niedziela, 31 sierpnia 2014

Back to school.


Jeszcze niedawno cieszyłam się jak dziecko,że wreszcie zaczynają się upragnione wakacje,a tu proszę mamy koniec sierpnia. Ciepłe miesiące już prawie za nami,czas rozpocząć ostatnią klasę liceum. Pracy będzie nie mało,bo w końcu czeka mnie matura. Nie ma co rozpaczać tylko brać się do roboty i czekać na najdłuższe wakacje w życiu.
Dziś pokazuję Wam co udało mi się kupić do szkoły. Zakupy te głównie poczyniłam w Biedronce. Drugi rok z rzędu znalazłam tam przyjazne ceny,ładne okładki i wszystko to czego potrzebowałam.Niektóre rzeczy dokupiłam w Lidu,Auchan czy miejscowym papierniczym.
A jak Wasze przygotowania do szkoły ?:D




18 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że poradzisz sobie w ostatniej klasie :* Fajne przybory szkolne ;p

    Obserwuję i zapraszam!
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zeszyty! Że ja też nie wpadłam do biedronki ;/ A maturę zdasz na pewno bardzo dobrze! :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też czeka maturka, ale na szczęście najdłuższe wakacje również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie szykuje za bardzo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kupiłam tylko 3 zeszyty xDD
    Sandra :* :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha na początku każdy się tak cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne zeszyty! Uwielbiam zakupy do szkoły hihi ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Biało czarny zeszyt w kropki najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo wielką frajdę sprawia wybieranie zeszytów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do szkoły, a raczej na uczelnię wracam dopiero za miesiąc, ale też już kupuję się w zeszyty ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeszyty mają bardzo fajne okładki ;) Osobiście uwielbiam wszystkie artykuły papiernicze, które ładnie wyglądają :D A jak coś mi się spodoba, to nawet jeżeli nie jest mi potrzebne, to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. w tym roku są przepiękne te zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)