sobota, 26 października 2013

NEW IN.

Przez ostatnie kilka tygodni w moje ręce trafiło kilka nowych rzeczy.Do Polski przyszła już niestety jesień więc musiałam zaopatrzyć się w kilka cieplejszych ubrań.Po długich poszukiwaniach niespodziewanie w moje ramiona wpadł malinowy sweter.Dlaczego niespodziewanie,bo podczas zakupów w Lidlu :) Jestem bardzo szczęśliwa,że go mam ! Udało mi się również kupić nowe klasyczne jeansy, czarną koszulę i oczywiście czarne ciepłe buty na jesień ! Kupiłam także szarą rozkloszowaną spódniczkę,którą pokażę Wam w stylizacji w następnym poście.

Udanej soboty ! :)


|sweter-lidl|
|jeansy-H&M|
|koszula-stradivarius|

|buty-no name|


Przepraszam,że ostatnio rzadko tu bywam,ale to wynika z obowiązków szkolnych,których w tym roku jest bardzo dużo.
Do zobaczenia  ! :*

65 komentarzy:

  1. Super buty i fajne zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ubranka , odpowiednie na chłodne dni szczególnie malinowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek ma piękny kolor
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne rzeczy, szczególnie te buty. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W Belgii dopiero jesień nie dawno się zaczeła ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ciuszki wpadły w Twoje ręce :)
    Dzięki za odwiedzinki, również obserwujemy :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te buty! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki :) Ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest cudowny ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy ;) Jestem bardzo ciekawa tej stylizacji z szarą spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi się podoba, ale najbardziej buciki, świetne są!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty:) szukam takich od dłuzszego czasu, ale jak są to albo mają za wysoki obcas albo są za mocno zdobione a twoja są idealne, dokladnie takie na jakie poluję:)

    Ps. Dziękuje za odwiedziny, oczywiscie również obserwuje i zapraszam do mnie częściej:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy :) najbardziej podobają mi się spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the boots so much! The knit too! :D

    -Ru
    Glitter & Blush
    [If you would like to follow each other, let me know? :)]

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje za komentarz:* rowniez obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ciuszki... wszystkie warte uwagi, czekam na stylizację :)

    Może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. po pierwsze: dzięki za odwiedziny! ;)
    po drugie: obiecałaś obserwowanie - jednak jeszcze wttedy nie miałyśmy odpowiedniej ikonki - może teraz klikniesz? my obserwujemy! ;)

    po trzecie i najważniejsze: super zakupy! szczególnie sweterek - kto by pomyślał że z lidla ;)

    zapraszamy do siebie częściej - może skusisz się na jakąś bransoletkę? już niedługo nowe!
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek jest uroczy! <3
    obserwujemy? (+facebook)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne rzeczy
    zapraszam na konkurs
    www.estiine.blogspot.com
    do wygrania bluza brooklyn :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek śliczny, kolorek bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula jest prze-cudowna! Zazdroszczę Ci tych łowów:)
    obserwujemy?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne rzeczy, ps. ja juz dawno obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczy bardzo ładne :)
    Ale najbardziej wpadło mi w oko sweter ! *.* Ma ładny kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. oddawaj buciki ! :))

    skomentujesz ? obserwujemy ?
    tylepieknailekobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog. :)
    Obserwuję.
    ecenzje-promocje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super butki! Dziękuję za odwiedziny + oczywiście obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są cudne :)
    ładny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  28. buty są mega ;D
    a sweterek ma śliczny kolor ;DD

    pozdrawiam :)
    może wzajemna obserwacja?;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne rzeczy ale koszula jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne nowości! jesteśą przygotowana na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice sweater. Can we follow each other on GFC? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  33. na prawdę cudny blog !
    uwielbiam to <3

    ZAPRASZAM DO MNIE
    pastelowabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. koszula wygląda na świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sweterek ma prześliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy ;)
    a workery są boskie!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne buty !

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM, DO MNIE NA NOWY POST :*

    OdpowiedzUsuń
  38. super wpis, co powiesz na obserwacje, napisz u mnie czy chcesz :)
    http://xciamciaramcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Boskie buciki *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny sweterek, teraz czekam na stylizację z nim :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  41. koszula i buty są swietne! :D
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię takie notki :) Poza tym zdjęcia są super!
    aleksandra-jakuta.blogspot.com ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog :)
    Fajnie się to wszystko ogląda i czyta :)
    Na pewno nie raz tu zajrzę :)
    Pozdawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :)

    http://wlacz-pozytywne-myslenie.blogspot.com/2013/11/witamina-c.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)