piątek, 9 sierpnia 2013

FACE AND MAKE UP

Dziś post odnośnie makijażu i kosmetykach jakich stosuje każdego dnia.Zacznijmy od produktów jakich używam do codziennego i naturalnego makijażu :)





1.Tusz do rzęs-The colossal volum express 100% Black

2.Zalotka do rzęs.

3.Kredka do oczu-Classics waterproff eyeliner 201

4.Róż do policzków-miss sporty Ohh Blushed

5.Pędzel do różu-Oriflame Very Me

6.Matujący balsam do ust-Stay matt 01 Velvet Rose

7.Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB- Under 20

8.Podkład Stay Matte-Rimmel 100

9.Puder sypki-Inglot

10.Pędzel do pudru-Ecotools




Przejdźmy do pielęgnacji twarzy.

Ze względu na to,że mam cerę mieszaną codziennie muszę ją dokładnie oczyszczać i nawilżać :)



1.Gdy na twarzy wyskoczy mi niespodziewana niespodzianka,używam punktowego preparatu o natychmiastowym działaniu firmy Clearskin od Avon.W bardzo szybkim tempie pomaga pozbyc się niechcianego gościa na mojej twarzy.

2.Do codziennego oczyszczania buzi używam mydełka naturalnego z nanosrebrem. Idalnie oczyszcza cere pozostawiając ją czystą i odświeżoną.

3.Do nawilżania cery używam nawilżającego kremu przeciw niedoskonałością od Kolastyna.Jest lekki,ale bardzo dobrze nawilża.

4.Do kompletu używam toniku oczyszczającego z Kolastyna.


Parę razy w tygodniu muszę bardziej zadbać o moją skórę.


1.W ciągu dnia dla odświeżenia cery używam wody termalnej z Avene.Czasami używam jej jako tonik.

2.Peeling oczyszczający-Soraya.

3.Fenomenalna miętowa  maseczka firmy Queen Helene.Idealna dla skóry mieszanej i tłustej.




To na tyle,jeśli chodzi o pielęgnacje twarzy i makijaż. Podobają Wam się takie posty ?

Jeśli macie jakieś pytania,śmiało piszcie w komentarzach :)



47 komentarzy:

  1. Tak, takie posty się podobają :3


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Posty świetne;p tak trzymaj! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam puder z inglota i błyszczyk z essence :) bardzo ciekawie zestawiłaś wszystko w całość - bardzo przyjemnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny taki post :)

    Zapraszam na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i super blog!
    Mam taki sam tusz do rzęs i jestem z niego zadowolona :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, coś mi nie weszło, ale już się dodałam ;)

      Usuń
  6. genialne :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam taki róż ;p muszę postestować twoje kosmetyki do oczyszczania, bo mam problem z dobraniem odpowiednich, a o tych jeszcze nic nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę mój ulubiony tusz i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja juz obserwuje, a ty? C: Mi sie podobaja takie posty, bo nadmiernie dbam o cere iwszystkie info sieprzydają! C:

    OdpowiedzUsuń
  10. mój ukochany tusz do rzęs <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :)
    Akurat nie mam nic z tego co Ty :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków . Lubie czytać takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, musiałaś się trochę nad nim napracować :)
    Ja używam tylko korektora i tuszu do rzęs xd
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oj chyba muszę podpatrzyć pędzle :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się jeśli chodzi o twarz wymaga ona szczególnego traktowania!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ten krem BB z under 20 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już od dawna miałam się skupić na porządnej pielęgnacji itp. ale coś mi nie wychodzi. :/

    Zapraszam -> www.custom-idea.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na to samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah.. zapomniałam, że już siebie mamy w obserwowanych. :D Ale jestem zakręcona ostatnio. :P
      Ale i tak zapraszam, bo nowy post mam. ;)

      Usuń
  18. Wow! Ale dużo! Ja chyba nigdy nie będę tyle miała, ale do mojej 17-nastki jeszcze 4 lata, więc może...

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny post. Dziękuję za pozytywny komentarz. Jakiś czas temu używałam tuszu do rzęs "The colossal..." Kupiłam krem BB "Under 20" (01, najjaśniejszy odcień) i jestem z niego zadowolona. Będę tu wpadać częsciej, koniecznie! Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przydatna notka! :)

    http://bloggerka-wernixoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog .! Widać, że wkładasz w niego dużo pracy.
    Post bardzo ciekawy. :)
    Może Obserwujemy ?
    liczi-or-liczi.blogspot.com
    Ekstra kosmetyki .!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do pielęgnacji twarzy używam kosmetyków Under Twenty :))

    myprettydress.blogspot.com Jeśli masz chwilę to zajrzyj, u mnie post o młodej Kardashiance a jutro o małej ikonie stylu z Instagrama :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. 20 twenty najlepszy :))

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie - www.madeleinelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :)

    Życzę miłej niedzieli i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo a jak oceniasz ten pędzel do pudru z EcoTools? zastanawiam się nad jakimś a ten był w Rossmannie, więc dobrze dostępny, ale nie wiem czy dobry a jednak koło 3 dyszek trzeba wydać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam! jest wykonany z włosia naturalnego przez co jest bardzo miły w dotyku,ładnie się pierze i nie wypada z niego włosie :)

      Usuń
  26. Super notka <3 Fajny blog + obserwuję :)
    monikanagly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też kiedyś używałam tego tuszu ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam i bardzo lubię ten tusz do rzęs ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam ten tusz ale to już dawno i go uwielbiałam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. mam ten sam podkład ale u mnie podkreśla trochę suche skórki ;)

    może obserwujemy? ;)
    www.madame-pattinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie zestawiłaś ze sobą kosmetyki,ładnie to wygląda.
    Uwielbiam BB krem od Under 20 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Również używam tego podkład, jest całkiem fajny.
    Fajny blog, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten sam tusz do rzęs :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestaw do stworzenia idealnego makijazu!♡ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. używam taki sam tusz do rzęs ;) świetny post !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)