piątek, 30 sierpnia 2013

Back to school.


Witajcie kochani ! Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem.Z tego względu,że rok szkolny zbliża się wielkimi krokami,postanowiłam pokazać Wam moje zeszyty. Wakacje to wspaniały czas  w którym mamy czas na wszystko.Wylegiwanie się w łóżku do 12,imprezy do nocy,wyjazdy,wypady nad jezioro,spotkania z przyjaciółmi,wszystko czego duszyczka zapragnie. Niestety za kilka dni ta sielanka się skończy a my będziemy musieli wrócić do szkolnego życia. Niektórzy z Was pewnie jeszcze nic nie kupili sobie do szkoły i odkładają ten moment na ostatnią chwilę.Ja już dwa tygodnie temu wzięłam się za kolekcjonowanie zeszytów i innych pierdół do szkoły. Zeszyty w większości kupiłam w Biedronce,ponieważ spodobały mi się wzory okładek.Ceny również były przystępne.Wczoraj miałam okazję być w Empiku i tam skorzystałam z okazji 3 za 2 i dokupiłam sobie kolejne trzy zeszyty.

Zostawiam Was ze zdjęciami. Kupiliście już wszystko do szkoły ? :D




|zeszyty-Biedronka,Lidl,Empik|

42 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. extra ;)

    new post - www.karenciastyle.blogspot.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te zeszyty z empiku są fajne. wszyscy je kupują ;D
    ja już zakupiłam wszystko ;D

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zeszyty są śliczne *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zeszyty ;3
    obserwuje również :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zeszyty, prawie mam ochotę że chciałabym wrócić do szkoły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O zazdroszcze takich ładnych okładek ;)
    Mam podobny ten taki zeszyty z i ♥ dots , tylko że i ♥ strips :D
    Obserwuje i liczę na to samo
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. keep calm and like me :D też taki kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kazdy pisze o zeszytach i szkole a ja juz dawno po urlopie? buuu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę dokupić jeszcze zeszyt do matematyki, u mnie w Biedro nie było nic ciekawego, jedynie udało mi się kupić ten zeszyt z babeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przygotowania ;) Hello Kitty <3 pepco?

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę kolejna osoba ma zeszyt z keep calm, sama też bym kupiła, ale szkołę skończyłam to mi niepotrzebny a sa takie świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie kolorowe zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nooo neistety mam już wsyztsko ale nawet te kolorowe zeszyty nie potrafia mnie pocieszyc ;( Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. mam wszystko :)a nie, zapomniałam, gdzie sa moje nowe książki?! ;D
    Zeszyty tez kupowałam w biedronce-empiku-auchanie-tesco :D

    www.madeleinelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. w kropki cudny <3
    taki w babeczki mam w wersji mini :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zeszyciek w słoniki <33
    obserwuję i zapraszam do mnie: lulusioowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie na szczęście w tym roku omija przyjemność kupowania zeszytów, przynajmniej w dużej ilości, w końcu (prawie) wolność! :P
    Do zobaczenia u mnie na blogu oraz na moim fanpage :)
    Obserwujemy? Powiadom mnie w komentarzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja lubiłam kupować zeszyty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiałam kupować zeszyty i wybierać kolorwe xd
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zeszyty ^.^ . Również obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pierwszy taki sam. :) Również obserwuję.
    Pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby ten jutrzejszy dzień okazał się jak najprzyjemniejszym :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz super bloga <3
    1,2,6,7,9,10,11 - mam takie same zeszyty :D Są świetne! :D
    Dodałam do obserwowanych! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. zeszyt w paski jest przepiękny! c:

    OdpowiedzUsuń
  27. ja dziś kupiłam w empiku dwa zeszyciki:) i brakuje mi książek jeszcze tylko

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zeszyty ;)
    Powodzenia w szkole!


    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo, widzę dwa moje zeszyty z Hello Kitty! :) Strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  30. new york ! i cupcake ! <3

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely blog. Now I'm your new follower. I would like you to follow me back!Thanks!

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również kupowałam zeszyty w biedronce :)
    mons-monss.blogspot.com


    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. biedronkowe zeszyty <3

    obserwujemy?
    http://sowinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)