czwartek, 25 lipca 2013

Chorwacja 2013.

Witajcie kochani ! Właśnie wróciłam z moich wymarzonych i długo oczekiwanych wakacji !Gdzie byłam ? Po raz trzeci padło na Chorwację.Przepiękny kraj z przepięknymi widokami i cudownym morzem adriatyckim.Uwielbiam spędzać tam wakacje. W tym miejscu mogę porządnie odpocząć, nabrać sił i uwierzyć w to,że świat jest piękny.Tym razem odwiedziłam miejscowość o nazwie Gradac, który położony jest w obszarze o nazwie Riwiera Makarska. Gradac to idealna baza wypadowa, skąd wszędzie blisko. Dzięki temu odwiedziłam takie miasta jak Split,Trogir,Dubrovnik czy Medjugorie położoną w Bośni i Hercegowinie.Był to bardzo intensywny wyjazd, ale właśnie taki wypoczynek lubię. Pogoda była cudowna, codziennie ponad 30 stopni i bezchmurne niebo.Nareszcie mogłam godzinami wylegiwać się na plaży, kąpać w błękitnym morzu i nie liczyć kalorii :) Jednym słowem było cudownie ! <3

Zostawiam Was ze zdjęciami, które niestety nie odzwierciedlają uroku tego miejsca.















Jeśli chodzi o zakupy, które zrobiłam podczas wyjazdu, to nie ma tego wiele.Białe okulary przeciwsłoneczne,których mi brakowało, woreczki lawendy i tradycyjne chorwackie słodycze czyli suszone figi, orzechy i skórka pomarańczy w cukrze.





A Wy gdzie spędzacie wakacje ? :D

42 komentarze:

  1. Ach, jak pięknie :3 Następnym razem jadę z Tobą ;P

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia *,* to z papugami genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    _________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia ! z papugami najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To czekam aż je odwiedzisz ^^ :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, jak tam pięknie. Zapraszam do mnie juudi-judi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bardzo piękne ukazujące wspaniałe widoki, których na prawdę zazdroszczę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne zdjecia<3
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zdjecia <3 o.O Ogółem blog mi się bardzo podoba ;)
    http://paulla69.blogspot.com - zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu jest tam tak pięknie? :O Musze przyznać, że góry + morze to coś pięknego :)
    2 i 3 zdjęcie najbardziej oddało urok tego miejsca :)
    Hah gdybym miała liczyć kalorie to aż tak dobrze bym się nie wybawiła. W końcu trzeba zasmakować innej kuchni niż nasza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo byłam tam!!! <3
    Ja dokładnie za 9 dni czyli 9 sierpnia.. LECĘ NA MAROKO <3
    Nie mogę się doczekać :D


    http://margarett-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie wczoraj zastanawiałam się o co chodzi, że teraz wszyscy jak jeden mąż jeżdżą do Chorwacji... po obejrzeniu twoich zdjęć już wiem :D Przepięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że widoki nieziemskie! Chciałabym się tam kiedyś wybrać...

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Preciosas fotografías!!
    Te sigo en google y CFG.
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie wróciłam z Bośni i Hercegowiny, a to dosłownie parę kilometrów za Chorwacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozmarzyłam się....Przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :D
    Tam jest niesamowity widok <3 góry i morze jednocześnie :)
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę Ci tego wyjazdu :) Świetne zdjęcia i cudowne miejsce. Ja byłam nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  20. adorable pictures! it looks so nice there, but the first one with the palm is stunning!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ zazdroszczę takiego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczę, jak ładnie *o*
    zapraszam: http://werciorek.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog :) Bardzo fajnie go prowadzisz aż zazdroszczę :)
    Zapraszam też do mnie może znajdziesz coś dla siebie.. :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ojejku, ale tam cudownie! *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam w zeszłym roku, tam jest pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Chorwacja ... cos pięknego!

    Świetne zdjęcia :)

    Jesli masz chwilę zapraszam do mnie, pozostaw po sobie ślad! - www.madeleinelife.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i okulary <3. Dziękuję za komentarz ,dodaje do obserwowanych ,ponieważ podoba mi się Twój blog <3.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite widoki! Mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Chorwację : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie potrafię zrozumieć wspólnego zdjęcia pod latarnią/słupem. Ale cóż, sztuka nie jest dla wszystkich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  31. Llegue a tu blog de pura casualidad, pero me han encantado tus fotografias , y tu estilo. Ya te estoy siguiendo

    Me encantaria si me sigues :
    http://modakezava.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)