środa, 3 lipca 2013

New in.

Hejka! Dziś pokażę Wam w jakie ciuchy wzbogaciłam się w ostatnim czasie. Nie ma ich zbyt dużo, gdyż ceny w sklepach niekoniecznie zachęcają do zakupów :) Pierwszą rzeczą jest koszulka z orłem z sh, idealna na lato do szortów czy spódniczek. Kolejną rzeczą jest bluza z H&M. Właśnie takiej bluzy brakowało mi w mojej szafie! Ostatnim łupem są szorty, tak właściwie długie spodnie z sh, które przerobiłam i doszyłam koronkę :)

Który ciuch najbardziej przypadł Wam do gustu ? :D








54 komentarze:

  1. Super rzeczy. ;)
    Śliczne te szorty *o*
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki świetnie Ci wyszły ;))) bardzo mi się podobają. Za to lubię sh , że można dostać fajne, tanie rzeczy :D
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszulka i spodenki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki z koronką cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki są great :)
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda ! ♥
    obserwujemy? ja już :)
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie przerobiłaś spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z innymi; szorty są świetne ;)

    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się podobają spodenki i bluzka! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. te szorty sa świetne <3

    zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszulka i szorty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej, tak to bol vydarený nákup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie przerobiłaś szorty, ja sama ostatnio robiłam takie DIY ze spodenkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy, fajnie przerobiłaś szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ciuszki:) Obserwuje i zapraszam amartamowila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. szorty najlepsze, wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie szorty! są świetne

    OdpowiedzUsuń
  18. szorty są świetne <3 najlepsze ! ale pozostałe rzeczy również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. myślałam że to jakies markowe spodenkia tu prosze , gratuluje pomysłowości i udania DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko mi się podoba, masz fajny styl a poza tym fajny blog,dodałam do obserwowanych, zapraszam do mnie myloovelyfun.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale mega szorty!!!
    ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. o boże boskie te spodenki! bluzka też świetna

    OdpowiedzUsuń
  23. sooo in love with your shors! the lace detail is adorable!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te szorty z koronką są obłedne *________*

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie świetne rzeczy, a szorty najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Znakomite rzeczy - bardzo mi się podobają, a szorty mistrzostwo! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ciuchy, fajna ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Killer shirt! i love it!


    S&R

    New Post!
    http://www.cattaildown.com/my-blog/2013/07/cosmetic-pouch-essentials.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże, jaka cudna ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne ciuchy, ta bluzka jest genialna *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Takiej bluzy mi też brakuje :) Muszę sprawdzić u mnie w H&M ;) Super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)