środa, 19 czerwca 2013

Mint.

Miętowe spodnie to mój ulubiony element letniej garderoby. Potrafi rozświetlić i nadać lekkości każdemu outfitowi. Dziś miętuski połączyłam z bluzką z baskinką w różowo-granatowe kropeczki i z  beżowymi szpilkami. Do tego dobrałam nową białą workowatą torebkę która doskonale dopełnia stylizacje. Nie mogło zabraknąć złotych dodatków i czarnych okularów słonecznych a'la Ray Ban.Nareszcie mamy przepiękną pogodę i prawie wakacje. Jeszcze tylko wytrzymać te parę dni i chill out. 

Mam nadzieję, że mój outfit Wam się spodoba ! :D



bluzka-H&M
spodnie-H&M
torebka-Tally Weijl
buty- no name
biżuteria- allegro

25 komentarzy:

  1. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  2. cute post and lovely blog dear :)

    http://combo-monster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jak zawsze ;) u mnie nowy post ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit..!
    Buty mi sie naprawde podobaja:)
    moze obserwujemy? daj znac:))
    http://lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie! bardzo ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw! świetny kolor spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spodnie. ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :3
    +zapraszam:
    http://life-suckss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. So gorgeous! Your photos are always lovely :) x

    janesjumbles.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybacz za zwłokę, nie było mnie cały dzień. Dodałam :*
    Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki i tez obserwuje:)
    http://www.lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie i kobieco!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia! ♥ świetnie wyglądasz :) ale masz wysokie buty :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor spodni i piękna bluzeczka ;))

    xoxo http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie ubrana <3


    Zapraszam do mnie - www.mojeszalonezycie-wiksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie jesteś ubrana ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny letni zestaw !<3
    bardzo ładne buty i bluzeczka !;d

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna bluzka i spodnie plus te wysokie szpile = wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne te spodnie ! Uwielbiam mietowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :D
    obserwuję !
    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne spodnie:)bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)